Reklamace a vrácení
Po převzetí zboží je nutné ho okamžitě rozbalit. Pokud je zboží poškozené, je potřeba nás kontaktovat nejpozději do 24 hodin po doručení zásilky. Za zboží poškozené přepravcem neručíme. Pokud zboží poškozené přepravcem nahlásíte později, nejsme schopni Vám pomoci. Mějte prosím na paměti, že je důležité si ponechat obalový materiál, protože bude potřebný při následné reklamaci.
Pro nejrychlejší vyřízení reklamace nebo vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě doporučujeme vyplnit reklamační formulář, který naleznete níže a zaslat nám jej společně s reklamovaným zbožím na adresu:
LED Solution s.r.o., Dr. Milady Horákové 185/66, Liberec, 460 07.
Pokud se rozhodnete vrátit zboží do 14 dnů od nákupu, stáhněte a vyplňte tento formulář ke stažení zde.
Pokud se rozhodnete reklamovat zboží, stáhněte a vyplňte tento formulář ke stažení zde.
Reklamace v našem obchodě budou vyřízeny co nejrychleji, a to v souladu se zákonem, který stanoví maximální lhůtu 30 dní. Pro efektivní řešení budeme potřebovat několik informací od vás a budeme vás průběžně informovat o stavu reklamace. V případě, že zjistíme, že zboží má výrobní vadu, poskytneme vám nový kus z našich skladových zásob.
Záruka na zboží platí obvykle 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Naše postupy budou v souladu s platným právním řádem. Dle zákona máte také právo vrátit zboží zakoupené online do 14-ti dnů od nákupu.
Je třeba zdůraznit, že zboží poškozené nesprávným používáním nebo skladováním nebudeme schopni reklamovat.